WAŻNA informacja dla Klientów Banku

W związku z ogłoszeniem na obszarze RP stanu zagrożenia epidemicznego spowodowanego zakażeniem wirusem SARSCoV-2 (koronawirus) w trosce o bezpieczeństwo zarówno Klientów jak i Pracowników Banku podjęliśmy decyzję o wprowadzeniu od 04 maja 2020 do odwołania zmienionych godzin obsługi Klienta.

Bezpośrednia obsługa Klienta we wszystkich placówkach
Banku prowadzona będzie w godzinach od 8:00 do 15:00

W przypadku wizyty w Oddziale prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości 2 metrów od pozostałych Klientów.

Jednocześnie zachęcamy do kontaktu telefonicznego oraz mailowego z Pracownikami
Banku: https://bsrymanow.pl/kontakt/

Punkt Obsługi Klienta w Krośnie na ul. Kletówki 62A będzie nieczynny do odwołania.

Zarząd Banku
Spółdzielczego w Rymanowie